Programa za razbivane na paroli samo tuk - http://hack.skype-hack.com/ i to napilno bezplatno

1.15.2010

The Game Chris Brown и Usher - Better on the other side


[Дади говори]
Спомня си първия път,когато те видях да правиш лунната походка.
Повярвах,че мога да направя всичко.
Ти накара света да танцува.
Ти накара музиката да оживее.

[Крис Браун-припев]
Това е от типа песни,кото карат ангелите да плачат,
погледнах към небето и се зачудих защо?
Защо трябваше да си отиваш?
Знам,че е по-добре от другата страна.
Ти беше избран от началото.
Никога няма да те пусна да си отидеш!

[Играта]
Кой е Майкъл Джексън?
Твоят Майкъл Джексън.
Аз съм Майкъл Джексън.
Ние всички сме Майкъл Джексън.
Това,за което се моля е всеки да сведе глава в негова памет,да спрете да дишате за секунда.
Сега издишайте въздуха,хванете ръката на някой,за когото ви е грижа,
така,че да чуете моето послание,моята изповед.
Някой да каже Ъшър,видях лунната походка.
Предполагам младия трилър го е докоснал,както докосна мен,както докосна теб.
Приемете наследството му,както трябва да направя аз.
Вярвам,че ще запалите свещ,реалността е пред очите ви.
Аз и моите братя слушаме "Джексън 5" в хола,
първото нещо,когато го чух беше да се обадя на Пъф,
защото той и Майк се опитваха да спрат кавгата м/у нас.
Кои бяхме ние?-Аз и Фифти,кавгата беше забравена.
Той и Майк Джексън ни отведоха на ръба.

[Крис Браун-припев]
Това е от типа песни,кото карат ангелите да плачат,
погледнах към небето и се зачудих защо?
Защо трябваше да си отиваш?
Знам,че е по-добре от другата страна.
Ти беше избран от началото.
Никога няма да те пусна да си отидеш!

[Играта]
Когато изливам този ликьор,свещите започват да мигат,
когато прелиствам моите приятели,Майкъл Джексън ми е като брат.
Не този,който играе с топката,а този с холувудстака звезда,
и аз съм холивудска звезда.
Затова ще ви разкажа моята история-
никога не съм имал семейство,толкова близко,
никога не съм виждал Бари Горди ходейки през interscope.
Просто като мен за тях Майк винаги е наоколо,
Няма значение какво казваш,
аз го харесва той винаги ще е като дрога.
Позволете да ви върна назад към 85-та,когато бях у дома,
Танцувайки пред майка ми "Трилър",с яке със закопчани ципове.
А сега пред 90-та,когато бях на крачка да катострофирам с моя "Астън",
Слушайки Outcast,съжелявам Г-н Джексън.
Не мога да ви накарам да се почувствате по-добре.
Вашият син,беше нашият крал,така,че няма да ви Corretta.
Пиша това послание за всички деца на Джексън,ние всички сме деца на Джексън.
Време е да ни оставите да преминем.


[Крис Браун-припев]
Това е от типа песни,кото карат ангелите да плачат,
погледнах към небето и се зачудих защо?
Защо трябваше да си отиваш?
Знам,че е по-добре от другата страна.
Ти беше избран от началото.
Никога няма да те пусна да си отидеш!

Край.

Няма коментари:

Публикуване на коментар