Programa za razbivane na paroli samo tuk - http://hack.skype-hack.com/ i to napilno bezplatno

1.16.2010

Преслава - Зле Разпределени


дори не слушаш онази кукла с тебе
а се обръщаш 100 пъти към мене
и аз не слушам какво ми се говори


защо така сме зле разпределени
във любовта си грешките сме взели
ръцете искат в теб да се допират
не стой със нея, няма да ги спирам
с него и с нея зле разпределени
във любовта си грешките сме взели
ръцете искат в теб да се допират
не стой със нея, няма да ги спирам

на него казвай какво ще обяснявам
тя отдавна до теб е побяснява
от теб опасни флуиди се измъкват
не ми помагаш и вече става трудно
едно ми трябва, а друго получавам
ако избягам какво да се надявам
ще развалим ли с тебе тези двойки
или стоим си аз със моя,ти с...

защо така сме зле разпределени
във любовта си грешките сме взели
ръцете искат в теб да се допират
не стой със нея, няма да ги спирам
не говори със нея зле разпределени
във любовта си грешките сме взели
ръцете искат в теб да се допират
не стой със нея, няма да ги спирамaa

Свали песента

Няма коментари:

Публикуване на коментар